دومین همایش ملی "اخلاق حوزه های علمیه" در اصفهان برگزار شد
    دومین همایش ملی "اخلاق حوزه های علمیه" در اصفهان برگزار شد
    در این همایش از کتب اخلاقی آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی با نام سخاوت، ایثار، زهد، تواضع، تکبر و عجب رونمایی شد.
     دومین همایش ملی "اخلاق حوزه های علمیه" نکوداشت آیت الله العظمی بهجت (رحمةالله)، با پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی و با حضور علما، اساتید برجسته اخلاق، معاونان تهذیب حوزه های علمیه کشور،  به میزبانی اصفهان پیش از ظهر پنجشنبه 9اردیبهشت95 برگزار شد.
     
    در دومین همایش سالیانه اخلاق حوزه‌های علمیه، بر ضرورت امر اخلاق و تهذیب در حوزه های علمیه از سوی متولیان، مدیران و اساتید حوزوی تأکید شد و برای موفقیت در ادامه راه، تلاش در این زمینه را لازم دانست.
    در این همایش، علما، اساتید، معاونان و مسئولان اخلاق و تهذیب حوزه‌های علمیۀ سراسر کشور حضور داشتند که در آن ابتدا حجت‌الاسلام شیخ جعفر ناصری، فرزند ارشد آیت‌الله ناصری (رئیس مرکز تخصصی اخلاق حوزه‌‌های علمیه)، دربارۀ تهذیب و اهمیت اخلاق سخنرانی کردند.
    در ادامۀ این جلسه، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران سخنرانی کردند، سپس حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی، معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان، گزارشی ارائهٔ کردند. در این همایش از مقالات برتر با محوریت اخلاق تجلیل شد و از  کتب اخلاقی آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی با نام سخاوت، ایثار، زهد، تواضع، تکبر و عجب رونمایی شد.
    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار