معیار انتخاب اصلح
    معیار انتخاب اصلح
    مردم ملاحظه کنند که اگر در زبان نامزدی دفاع از اصولگرایی و اصلاح طلبی است، به او رای ندهند، مردم به کسانی رای بدهند که همه مردم ایران را تحت چتر خود قرار بدهد. توانایی ایستادگی در برابر فساد اقتصادی شاخص انتخاب اصلح است.
    بسم الله الرحمن الرحیم
    15 اردیبهشت 96
     
    به گزارش پایگاه تحلیلی اظهار آیت الله مهدوی در جمع خبرنگاران گفت: مردم ملاحظه کنند که اگر در زبان نامزدی دفاع از اصولگرایی و اصلاح طلبی است، به او رای ندهند، مردم به کسانی رای بدهند که همه مردم ایران را تحت چتر خود قرار بدهد…
    عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره تبیین شاخصه های انتخاب اصلح برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخصه های انتخاب اصلح از میان ۶ نامزد فعلی تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، توانایی خدمت است.
    آیت الله سید ابوالحسن مهدوی با بیان اینکه تعریف ما از خدمت مسئولین به مردم، خدمت به دین  و قشر محروم جامعه است، گفت: کسانی که هنوز عملکرد قابل قبولی در برابر قاچاق کالا نداشته و چه بسا اهمال و سستی هم در برابر تغییر مسئولین گمرک می کنند، نمی توانند خدمت کنند.
    وی ادامه داد: طبق آمارها ۹۰ درصد کالاهایی که از ترکیه وارد کشور می شود قاچاق بوده است، چطور دولت مردان این امر واضح را متوجه  نمی شوند؟
    امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که مردم به بسیاری از مشکلات و فسادها و رانت ها آگاهی دارند، خاطرنشان کرد: حقوق های نجومی که هر چه هم گفته شد صدایی به جایی نرسید و تغییر و برخوردی هم از ناحیه مسئولین مربوطه دولتی دیده نشده، این برخلاف رویه خدمت است.
    آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: مردم باید ببینند چه کسی از میان ۶ نامزد فعلی توانایی ایستادگی در برابر  فساد و رانت اقتصادی را دارند، کسانی در این میان نامزدهای فعلی  هستند که به صراحت دم از جریان اصطلاحات می زند، گویی این افراد حداقل ۱۰ سال از کشور عقب هستند.
    وی افزود: رهبر معظم انقلاب حدود ۱۰ سال پیش گفتند نه اصلاحات و نه اصولگرایی را مطرح کنید، هرکسی خواهان خدمت به جامعه و مردم است، صادقانه  و انقلابی قدم در مسیر بگذارد.
    عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اصلاح طلبی و اصولگرایی و قرار دادن این دو جریان مقابل هم سخنی است که آمریکایی ها به دنبال آن هستند، عنوان کرد: باید چنین بحث هایی را کنار گذاریم؛ مردم ملاحظه کنند که اگر در زبان نامزدی دفاع از اصولگرایی و اصلاح طلبی است، به او رای ندهند، مردم به کسانی رای بدهند که همه مردم ایران را تحت چتر خود قرار بدهد
    آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: طبق فرموده رهبری، مردمی که شک و شبهه ای داشته و یا در تشخیص مانده اند، از اهل خبره و کارشناس مشورت بگیرند و از نظر های آن ها استفاده کنند تا به انتخاب اصلح برسند.
    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار