بیانات آیت الله مهدوی در پی حمایت از سپاه پاسداران
    بیانات آیت الله مهدوی در پی حمایت از سپاه پاسداران
    لباس روحانیت پوشیده‌ام، اما تمام وجودم مملوّ از محبت به سپاه است.
    بیانات آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در حمایت از سپاه پاسداران در جمع مردم:
     
    لباس روحانیت پوشیده‌ام، اما تمام وجودم مملوّ از محبت به سپاه است.
     
    آیت‌الله مهدوی گفتند: دنیا بداند همۀ ما سپاهی هستیم؛ لباس روحانیت پوشیده‌ام، اما تمام وجودم مملوّ از محبت به سپاه است.
    همۀ ملت ایران اسلامی و حتی همۀ نیروهای مسلح و کسانی‌که خواهان انقلاب هستند، وجودشان از محبت به سپاه پُر است.
    عضو خبرگان رهبری در ادامه از سردار سلیمانی تجلیل کردند و فرمودند: این سپاه و سردار عزیزمان جناب سردار سلیمانی بودند که سفره‌ی داعش را از روی زمین جمع کردند و داغ داعش را به دل آمریکایی‌ها که موسس داعش بودند، گذاشتند. با این شرایط الان همه می‌دانند، مدافع تروریست کیست؟!
    امام جمعه موقت اصفهان به سپاه پاسداران تبریک گفت و فرمود: به سپاه پاسداران یک تبریک هم می‌گوییم؛ زیرا حضرت امام خمینی"قدس‌سره" فرمودند: هرگاه دیدید که دشمن از شما شاد و خوشحال است، در رفتار خود شک کنید. اما اگر از شما عصبانی بود، به خود افتخار کنید که روی اصول خود محکم ایستاده‌اید.
    استاد سطح عالی حوزه علمیه اصفهان افزودند: به‌واسطه‌ی حماقت دشمن درباره‌ی، اتحاد در بین ملت و به‌خصوص گروه‌های مختلف با سلیقه‌های جناحی مختلف ایجاد شد که همه از سپاه حمایت کردند.
    آیت الله مهدوی در تصویب لایحۀ FATF و پافشاری برخی از دولتمردان در تصیب آن افزودند: در بحث FATF برخی از دولتمردان پیگیر تصویب این طرح بودند، به‌گونه‌ای که تا دیدند در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم رای ندارد، سریعا از دستور جلسه خارج کردند و تصمیم گرفتند که تک‌تک با افراد مخالف با این طرح صحبت کنند که بحمدالله آن افراد هم با حماقت دشمن از این نظر برگشتند.
    ایشان در پایان یکی از برکات حماقت از سوی دشمن را شناخت دشمن دانستند و خاطرنشان کردند: به‌واسطه‌ی حماقت دشمن، یکی از برکاتی که شامل حال ما شد این بود که دشمن را خوب شناختیم؛ زیرا که برخی هنوز آمریکا را نشناخته‌اند و مطلع شدم اخیراً آمارگیری کرده‌اند و بیش از ۸۰درصد رای داده‌اند که سپاه نیروی تروریستی نیست.
     
    ۲۱فروردین۱۳۹۸
    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار