بسم الله الرحمن الرحیم
 
إنّا لله و إنّا إلیه راجعون
إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لایسدّها شیء
 
رحلت عالم ربانی، فقیه بصیر و انقلابی و عضو محترم مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی«رحمةالله‌علیه» موجب تأسف و اندوه گردید.
بی‌شک بصیرت عمارگونه، تبعیت عالمانه از ولی‌فقیه، دفاع مجاهدانه از مبانی انقلاب، اخلاص سرشار و تواضع مثال‌زدنی و دیگر برجستگی‌های معرفتی و اخلاقی منحصر به‌فرد ایشان بود که موجب جذب بسیاری از جوانان حق‌جو به دین مبین اسلام و انقلاب بی‌بدیل اسلامی شده بود.
تلاش‌های علمی و سفرهای متعدد تبلیغی به کشورهای خارجی برای پاسخگویی به شبهات روز علیه دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور پی‌درپی در عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی، تأسیس مؤسسه علمی و پژوهشی و تربیت شاگردان، از ویژگی‌های مبرّز آن انسان ملکوتی بود.
اینجانب اولاً عرض تعزیت خویش را به‌سبب این ضایعۀ اندوه‌بار، به محضر حضرت ولی‌الله‌الأعظم«ارواحنا‌فداه» تقدیم نموده و ثانیاً فقدان این عالم ربانی را به رهبر معظم انقلاب«دام‌ظله»، مراجع عظام، علمای اعلام و اعضای محترم مجلس خبرگان«دامت‌برکاتهم» و نیز به حوزه‌های علمیه، شاگردان، ارادتمندان و بیت معظم‌له و به‌ویژه به آقازادگان محترم و فاضل آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عالم مجاهد، رضوان الهی و حشر با حضرات معصومین«علیهم‌السلام» و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.
راهشان پررهرو باد.
 
سیدابوالحسن مهدوی
۱۳دی۱۳۹۹
کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار