دنیا و مردم آمریکا بداند، کشور آمریکا با اموال دزدی ساخته می شود
    دنیا و مردم آمریکا بداند، کشور آمریکا با اموال دزدی ساخته می شود
    دستگاه دیپلماسی ایران ودولتمردان باید با صراحت لهجه فریاد بزنند که حکم دادگاه آمریکا، یک دزدی علنی است
    آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، درباره حکم اخیر دادگاه امریکا مبنی بر برداشت اموال بلوکه شده ایران اظهار کردند: این نخستین دزدی و غارت اموال ایرانیان توسط آمریکاییان نیست، از همان زمانی که اموال ایران به ناحق در جهان بلوکه شد، این دزدی های استکبار و آمریکا آغاز شد، آمریکاییان چند دهه است که از اموال ایران بهره می برند.
     البته این حرکت دزدی رسمی  و غارت ناحق اموال ایران توسط امریکا، افکار دنیا و ملت آمریکا را متوجه می سازد که کشور آمریکا براساس اموال دزدی و غارت مردم جهان ساخته می شود.
     
    آیت الله مهدوی عنوان کردند: بخش عمده کشور آمریکا با دسیسه های دولتمردان آمریکایی چون دزدی از اموال بلوکه شده ایران، غارت نفت کشورهای منطقه خاورمیانه و فتنه ایجاد کردن در قیمت نفت در جهان ساخته می شود.
     پیام ما به دولتمردان آمریکایی این است که ساختن کشور با اموال دزدی و غارت اموال دیگر ملتها کار راحتی است و ایران هم توانمند است ولی نظام جمهوری اسلامی عاقل بوده و دین و عقل ما چنین اجازه ای به ما نمی دهد.
     اگر امروز اموال ایران به دلایل واهی توسط آمریکا غارت می شود، نتیجه کوتاه آمدن دستگاه دیپلماسی ایران در سال های اخیر  است، اگر در گذشته برخوردی قاطع داشتیم و غارت اموال را دزدی آمریکا می نامیدیم، امروز شاهد چنین جسارت و دست اندازی نبودیم، البته من از ۱۰ سال پیش تا کنون همواره بر دزدی آمریکا اذعان کرده ام.
     دستگاه دیپلماسی ایران و دولتمردان باید با صراحت لهجه فریاد بزنند که حکم دادگاه آمریکا، یک دزدی علنی است.
    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار