آقای هاشمی توان مقابله با فرزندانش را ندارد
    آقای هاشمی توان مقابله با فرزندانش را ندارد
    باز هم خوب است که آقای هاشمی این برخورد را انجام داد و باید پذیرفت ایشان نمی تواند بیش از این واکنش جدی نشان دهد، چرا که از گذشته تا کنون فرزندانش از آزادی های نسبی برخوردار بوده اند و ایشان توان ندارد که بخواهد با آنها مقابله کند.
     
    آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خصوص ملاقات فائزه هاشمی با بهائیان و واکنش او نسبت به این اقدام، اظهار کردند: اگر این خانم به خاطر کمک به مظلوم نه به خاطر این که بهایی هستند، حرکتی را انجام داده، با توجه به این که اسلام حامی مظلومان و حتی حیوانات نیز هست، عملش بلا اشکال است.
    اما اگر او به صرف بهایی بودن آنها به دیدارشان رفته و حمایت خود را از بهاییت اعلام کرده، کارش خلاف شرع، قانون و دین اسلام است که می بایست با وی برخورد شود. با این حال وقتی واکنش او را در حمایت از بهایی ها ملاحظه کردیم، به قطع یقین می بایست با وی مقابله جدی صورت پذیرد.
    ایشان در خصوص واکنش آقای هاشمی رفسنجانی نسبت به اقدام دخترش، بیان داشتند: باز هم خوب است که آقای هاشمی این برخورد را انجام داد و باید پذیرفت ایشان نمی تواند بیش از این واکنش جدی نشان دهد، چرا که از گذشته تا کنون فرزندانش از آزادی های نسبی برخوردار بوده اند و ایشان توان ندارد که بخواهد با آنها مقابله کند.
    آیت الله مهدوی با بیان این که بهائیت یک فرقه ضاله است که ریشه ی آن به انگلیس می رسد، افزودند: انگلیس و آمریکا همواره به حمایت جدی از این فرقه پرداخته اند و در بیانیه ای که اخیرا آمریکا صادر نمود، حمایت علنی خود را از این فرقه ی ضاله اعلام کرد که این امر نشان می دهد استکبار جهانی به دنبال اختلاف افکنی در کشور جمهوری اسلامی ایران است.
    ایشان در پایان گفتند: آن دسته از بهائیانی که ادعا دارند نظرشان بر حق است می توانند به ما رجوع کرده و مناظره ای انجام دهیم. ما آمادگی کامل داریم در این زمینه با آنها بحث کرده و قانعشان کنیم.
    منبع: ایمنا
     
    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار