آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم:
    آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم:
    مهمترین اقتدارها در ایران تبعیت از ولایت فقیه است و تمامی مواردی که ایران را به اقتدار می‌رساند باید زیر چتر مقام معظم رهبری صورت بگیرد.
    عضو مجلس خبرگان رهبری در اصفهان گفت: مهمترین اقتدارها در ایران تبعیت از ولایت فقیه است و تمامی مواردی که ایران را به اقتدار می‌رساند باید زیر چتر مقام معظم رهبری صورت بگیرد.
    آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران به چند مورد بستگی دارد، اظهار داشتند: مهم‌ترین عامل اقتدار در جامعه اتحاد و حضور یکپارچه مردم است که هر زمان این حضور در روز قدس و روز 22 بهمن به مرحله ظهور نمایش داده شده است، دشمنان عقب نشینی کردند.
    ایشان با اشاره به اینکه شرکت تمامی قشرها با هر جناح سیاسی در راهپیمایی‌ها سبب اقتدار و پشتیبانی از کشور می‌شود، افزودند:  پیشرفت علمی کشور از دیگر مواردی است که اقتدار کشور به آن وابسته است که خوشبختانه این پیشرفت با قوت هرچه تمام‌تر در کشور پیش می‌رود.
    عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: از دیگر وابستگی‌های اقتدار کشور، اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب آن را اقتصاد منهای نفت و متکی بر اقتصاد داخلی می‌دانند.
    ایشان ادامه دادند: مهمترین اقتدارها در ایران تبعیت از ولایت فقیه است و تمامی مواردی که ایران را به اقتدار می‌ساند باید زیر چتر مقام معظم رهبری صورت بگیرد.
    آیت الله مهدوی اضافه کردند: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مبارک می‌دانیم و به هوشیاری مردم تبریک می‌گوییم و امیدواریم هر سال حضور مردم در این روز با قوت هر چه تمام‌تر شکل بگیرد.
    ایشان از مردم اصفهان و همچنین مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کردند.
    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار