بیانات آیت الله مهدوی در حاشیه تشییع شهید حججی
    بیانات آیت الله مهدوی در حاشیه تشییع شهید حججی
    شهید حججی مربوط به کل کشور و کل جهان و تمام انسان های آزاده ای است که می خواهند راه شهدا را دنبال کنند.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    6مهر96

    آیت الله مهدوی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع شهید حججی در جمع خبرنگاران در رابطه با پیام حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهید حججی، گفتند: جمعیت دیروز حاضر در میدان امام بنده را به یاد جمعیت روز 22 بهمن و روز قدس انداخت، جمعیت همان جمعیت آن روزها به صورت فشرده بود.
    امام جمعه موقت اصفهان ادامه دادند: پیام این حضور این است که خون شهید در رگ های جامعه و جوانان ما حضور دارد و موجب حیات انسان ها می شود.
    وی تاکید کرد: همان طور که امام حسین(علیه‌السلام) ثارالله هستند، شهدایی که راه اباعبدالله را بروند نیز همین گونه هستند و این خون در رگ های هر انسانی حضور پیدا کند او را به قیام وا می دارد.
    آیت الله مهدوی با بیان اینکه امروز هزاران جوان در این مکان و میلیون ها جوان در کل ایران با آرمان های شهید تجدید عهد می کنند، خاطرنشان کردند: جوانان اعلام می کنند که تا آخرین قطره خون خود در راه شهدا می ایستند و خواهند ایستاد.
    امام جمعه موقت اصفهان در رابطه با چرایی اهمیت این شهید در جامعه و در نزد رهبر معظم انقلاب، اظهار کردند: معنویات با چشم ظاهری دیده نمی شود، هر کسی یک نیاتی دارد، این شهید خلوصی که داشته و این که دنبال گمنامی بوده است، باعث شده است که خداوند متعال او را به عنوان الگو و حجتی قرار می دهد که انسان ها راه صحیح را پیدا کنند.
    وی با بیان اینکه شهید برای خانواده خود، نجف آباد و استان نیست، عنوان کردند: این شهید مربوط به کل کشور و کل جهان و تمام انسان های آزاده ای است که می خواهند راه شهدا را دنبال کنند.
    گفتنی است مراسم تشییع شهید محسن حججی با حضور خیل عظیم مردم نجف آباد، استان و عاشقان شهدا از سراسر کشور در نجف آباد برگزار شد و پیکر شهید پس از قرائت نماز به سمت دیار ابدی در یادمان سرداران شهید گلستان شهدای نجف آباد منتقل شد.

    منبع: رجانیوز

    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار