متن مصاحبه با آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در راهپیمایی 2بهمن:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خدمت همۀ ملت ایران و مردم استان اصفهان این روز عزیز را تبریک عرض می‌کنم. باز هم حضورِ با بصیرت مردم را در راهپیمایی 22 بهمن، نقطۀ شروعی می‌دانیم برای حضور دائمشان در انقلاب خودمان و مأیوس‌کردن دشمنان. همانطور که رهبر معظم انقلاب(دام‌ظله‌العالی) هم اشاره فرمودند: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، روزی تماشایی و استثنایی است. الان سیل جمعیت را ملاحظه می‌کنید؛ درحالی‌که بیش از یک ساعت، از راهپیمایی نگذشته و ساعتی به پایان آن باقیمانده است. حضور مردم، نشانگر بصیرت آنهاست. نظام ما، چون نظام مردمی است و متکی به مردم است، با همین حضور مردم، به راه خودش ادامه می‌دهد. راهی است که امام بزرگوار ما و شهدای عزیزمان، برعهدۀ ما گذاشتند. امیدوارم شرمندۀ آن‌ها نباشیم و بتوانیم بهخوبی، ازعهدۀ رسالت بزرگی که برعهدۀ ماست، برآییم.
    علت پُرشوری راهپیمایی هر سال نسبت به سال‌های گذشته
    دو دلیل عمده وجود دارد:
    1. فراز و نشیب‌هایی که هرچه از زمان انقلاب می‌گذرد و برای نظام ما به‌وجود می‌آید، بصیرت مردم نسبت به گذشته بیشتر می‌شود.
    2. دشمنی استکبار جهانی است؛ هرچه مردم، دشمنی استکبار و تحریم‌هایشان را به‌خصوص در مباحث مالی و اقتصادی ملاحظه می‌کنند، حضورشان در این راهپیمایی‌ها جدی‌تر می‌شود. این نکته‌ای است که امامهفتم(علیه‌السلام) به چنین نظامی بشارت داده‌اند و فرمودند: این انقلاب تا زمان ظهور حضرت مهدی(علیه‌السلام) ادامه پیدا خواهد کرد.
    برای انجام وظیفه و اداءِ دین می‌آییم
    ما خودمان را قطره‌ای از دریای ملت ایران می‌دانیم و به‌عنوان انجام وظیفه و اداء دِین می‌آییم که امام بزرگوارمان و شهدای عزیز و جانبازان گرامی برعهدۀ ما گذاشتند. حضور ما در اینجا کوچک‌ترین اداء دین است که به استکبار جهانی نشان دهیم همیشه با ملت ایران و همراه آن‌ها هستیم.

    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار