بیانیه مجمع نمایندگان خبرگان رهبری اصفهان به‌مناسبت روز قدس و دعوت به راهپیمایی روز قدس:
     
    بسم الله الرحمن الرحیم
    امام بزرگوار«قدس سره» فرمودند: روز قدس یک روز جهانى است، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روزى است که باید مستضعفین مجهز شوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند، روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز حکومت اسلامى است...من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم مى‌دانم. روزى است که باید تمام قواى خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوایى که آنها را کشانده بودند خارج شوند.
    مقام معظم رهبرى«دام‌ظله‌العالی» فرمودند: روز جهانى قدس روز اعلام مخالفت امت اسلامى با ظلم و بى‌عدالتى صهیونیست و حامیان آنهاست، روز جهانى قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامى در مقابل سیاست‌هاى تفرقه‌انگیز است...محو اسرائیل از منطقه موضوع همیشگى جمهورى اسلامى ایران است...دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامى همه ماست.
    نمایندگان مجلس خبرگان رهبرى استان اصفهان، ضمن حمایت از پایدارى و استقامت مظلومین فلسطین اعلام مى‌دارد هیچ طرح استعمارى نمى‌تواند این واقعیت را تغییر دهد که راه حل مسئله فلسطین و آزادى قدس مبارزه و مقاومت است.
    امروز سلاح مقاومت پایه‌هاى سست حکومت صهیونیست‌ها را به تزلزل انداخته و سقوط و نابودى ظلم استکبار جهانى را نزدیک‌تر ساخته است. بنابراین، اطمینان هست که مردم ولایت مدار و شهید پرور استان اصفهان همراه با امت اسلامى به خصوص با توجه به عربده‌کشى‌ها و نقشه‌هاى جدید آمریکا و صهیونیست امسال پرشورتر از سال‌هاى گذشته در مقام تحقق خط «کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً»(نهج‌البلاغه، ص۴۲۱) عبادت و بندگى ماه رمضان خود را با حضور در راهپیمایى و فریادهاى کوبنده علیه ستمگران جهانى تقویت نموده و پرچم مبارزه با جبهه استکبار را اقتدار و عزت بیشتر مى‌بخشند و به این وسیله با بیعت با نظام و امام و رهبرى تداوم راه مقدس شهداى انقلاب را اعلام مى‌دارد.
     
    مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری
    آیات: طباطبایی‌نژاد، مهدوی، مقتدایی، نمازی و عبداللهی
    ۸خرداد۱۳۹۸-۲۳رمضان‌المبارک۱۴۴۰
    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار