پیام تقدیر آیت‌الله مهدوی از مردم ولایتمدار و انقلابی استان اصفهان:
     
    بسم الله الرحمن الرحیم
     
    مردم شریف و شهید پرور اصفهان
    سلام علیکم
    سالی که گذشت، سالی پر از حوادث تلخ و شیرین برای ملت شریف ایران بود؛     از آمدن سیل در چند استان مختلف کشور، وقایع مربوط به سهمیه‌بندی بنزین، شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش تا حماسه حضورِ دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن و بالاخره حماسه انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روزهایی که گذشت رقم خورد.
    آفرین بر شما مردمی که در تمام این آزمون‌های پی‌درپی خوش درخشیدید. جبهه سپاس به درگاه الهی می‌سایم و سرافرازی شما ملت عزیز را از خداوند متعال خواستارم.
    این انتخابات در حالی برگزار شد که شما مردم با وجود مشکلات اقتصادی و مدیریتی و برخی از گلایه‌های به حق در میان امواجِ اخبارِ مسمومِ رسانه‌ای استکبار، یکبار دیگر با صبر و بصیرت پای صندوق‌های رأی حاضر و به تکلیف الهی و میهنی خود عمل کردید.
    بار دیگر مراتب تقدیر و سپاس خود را از مردم ولایت‌مدار و انقلابی اصفهان اظهار می‌دارم و متذکر می‌شوم: هم اینک منتخبین مردم، نماینده همهٔ مردم اصفهان هستند و باید همگی با همدلی و همراهی برای حل مشکلات استان و کشور عزیز تلاش کنیم و در راستای حفظ اتحاد ملی و انسجام اسلامی که همواره مورد تأکید حضرت امام«رضوان‌الله‌تعالی‌علیه» و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بوده است، از همگان تقاضا دارم که امروز را روز پایان رقابت‌های انتخاباتی و زدودن زنگار کینه و کدورت از دل‌ها و آغاز رفاقت‌ها و همدلی برای کمک به تشکیل یک مجلس قوی، برای قوی‌تر شدن ایران اسلامی قرار دهید.
    توفیقات همگان را از درگاه الهی خواستارم. همواره در پناه امام زمان«علیه‌السلام» باشید.
     
    سیدابوالحسن مهدوی
    عضوخبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان
    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    کانال تلگرام - دروس کانال تلگرام - بیانات و اخبار